Сьогодні, 09 жовтня 2024 року, в житті ХКП «Електротранс» відбулась важлива і урочиста подія: зусиллями справжніх майстрів своєї справи, що працюють на нашому підприємстві, вже восьмий тролейбус повернувся на міські маршрути після успішного відновлення у власних майстернях підприємства. Загалом же, спільно з підприємствами-підрядниками, вже відновлено 12 тролейбусів, які тепер залучені до перевезень містом.
З нагоди сьогоднішньої події відбулась презентація відновленого тролейбуса, на яку завітали міський голова Олександр Симчишин, заступник міського голови Микола Ваврищук, керівник Управління транспорту та зв’язку Хмельницької міськради Костянтин Костик, представники місцевих засобів масової інформації.
Вік відновленого тролейбуса перевищує 15 років, то здавалось би, що його краще списати й розібрати на брухт. Але на нашому підприємстві в подібних ситуаціях приймаються інші рішення – більш виважені й далекоглядні.
Ми прагнемо, щоб хмельничан і гостей міста на міських маршрутах обслуговував справний, безпечний, чистий транспорт.
Такі прагнення втілюються двома шляхами: по-перше, безпосередньо у майстернях підприємства відновлюються тролейбуси – вони доводяться до майже нового стану, з заміною усіх необхідних деталей і вузлів. Рівень заміни в таких випадках становить біля 90%. Відновлювальні роботи тролейбуса тривають 4-5 місяців, і їх вартість становить біля 500 тисяч гривень на одну відновлену машину.
І по-друге, ми працюємо над поповненням наявного рухомого складу 42-ма новими тролейбусами, які вже цього, 2024 року, почнуть до нас надходити прямо від заводу-виробника. Вартість нового тролейбуса складає біля 14 мільйонів гривень – це в декілька десятків разів більше, аніж вартує відновлення. Отже, економічна доцільність ведення робіт з відновлення тролейбусів є більш, ніж очевидною – хоча й такі роботи також потребують витрат, але самі витрати при цьому є на декілька порядків нижчими.
Міський голова, представники міської влади позитивно відгукнулись і про якість робіт, що були проведені в ході відновлення тролейбуса, і про зусилля, що спрямовуються на збереження і поповнення рухомого складу підприємства.
До того ж, ми не зупиняємось на досягнутому: ще до кінця цього року з майстерень на маршрути знову повернеться наступний, вже дев’ятий тролейбус, який зараз відновлюють наші майстри-працівники.