Ми, як підприємство, що здійснює більшу частину міських пасажирських перевезень, прагнемо, щоб ви, – наші пасажири, щоразу були задоволені кожною поїздкою міським транспортом. Саме тому нам важливо знати, наскільки повною мірою якість наших послуг відповідає вашим очікуванням.
Отже, маємо цікаву пропозицію для вас, наші шановні пасажири. Ми проводимо опитування, і нам потрібні ваші відповіді на питання, що стосуються якості наших послуг. А ми, в свою чергу, нагородимо цінним призом тих наших пасажирів, які нададуть нам найбільш інформативні відповіді, а з ними й посприяють зростанню якості нашого обслуговування.
Отже, просимо всіх охочих, хто користується транспортом ХКП «Електротранс», відповісти на декілька питань:
Наскільки часто вам доводиться пересідати з одного маршруту на інший, щоб приїхати в потрібний район Хмельницького?
Які райони міста, на вашу думку, найгостріше потребують прямого транспортного сполучення, без вимушених пересадок?
Чи зручною для вас є оплата проїзду за допомогою валідаторів? Чи часто ви стикаєтесь з тим, що валідатор не працює?
Чи достатнім є рівень комфорту в салонах наших тролейбусів і автобусів? Якщо рівень комфорту недостатній – то на що, на вашу думку, потрібно звернути увагу?
Чи чемно вас обслуговують працівники ХКП «Електротранс»? Якщо маєте зауваження до поведінки наших працівників, то які саме?