Сьогодні, 10 липня 2024 року, для контролерів ХКП «Електротранс» був проведений тренінг, на якому увага була приділена закріпленню навичок доброзичливого спілкування з пасажирами міських тролейбусів і автобусів.
Тренінг провела психологиня, тренер з навчання Альона Маримонська, засновниця Центру Психології, Педагогіки, Естетики та Терапії.
Непрості часи, які переживаємо вже довгий час, не минають безслідно, і впливають на наш внутрішній стан. І якщо пасажири, перебуваючи в салоні міського тролейбуса або автобуса, можуть дозволити собі проявити якісь негативні емоції, то контролери цього робити не можуть. Їх обов’язок – бути чемними, спокійними і стриманими.
Зустріти в салоні пасажира, який не оплатив проїзд – то повсякденність для наших контролерів. Як спілкуватись з такими пасажирами, як переконати їх оплатити проїзд, або й штраф за неоплачений проїзд, і при цьому зробити це без загострень і конфліктів – саме про це йшлося на тренінгу і напрацьовувались відповідні навички спілкування.
Маємо розуміти просту річ: пасажирські перевезення містом – це не те, що береться нізвідки і коштує ніскільки. Організація таких перевезень – то праця багатьох людей, і цю працю в кінцевому підсумку оплачують пасажири, для яких і організовані міські перевезення. Прагнучи мати у місті стабільно працюючий пасажирський транспорт, маймо розуміння, що між конфліктом з контролером і добросовісною оплатою проїзду завжди краще обрати оплату проїзду.




Вітаємо з Днем автомобіліста і дорожника!
ХКП «Електротранс» є транспортним підприємством, тому основою нашого колективу є як водії різноманітних транспортних засобів, так і всі працівники, котрі…
Вшановуємо наших захисників
В Україні 29 серпня є пам’ятним днем – саме в цей день вшановується пам’ять захисників, які загинули в боротьбі за…