Коли ви прагнете зміцнити свій бізнес, зробити його стабільним і прибутковим, неминуче виникає необхідність в продуманому, дієвому інформуванні теперішніх і майбутніх споживачів про товари і послуги, які ви їм пропонуєте. Таке інформування потрібне, щоб зростали продажі, а з ними зростали і ваші прибутки. Тобто, йдеться про потребу в рекламуванні ваших товарів і послуг.
Звісно ж, реклама потребує додаткових витрат як часу, так і грошей. Тому кожен підприємець має вибір з-поміж двох варіантів.
Перший: обходитись без реклами, не витрачати на неї ні часу, ні зусиль, ні грошей.
Другий: обрати дієву, помірну в ціні рекламу, і з її допомогою досягати стабільного зростання власного бізнесу.
Кожен, хто досяг успіху в бізнесі, підтвердить це, як безсумнівний факт: намагання обходитись без реклами, щоб зекономити гроші – це те ж саме, що намагання зупинити годинник, щоб зекономити час.
Саме тому розумно і далекоглядно буде зробити вибір другого варіанту. Маючи бізнес, важливо використовувати доступні можливості розповісти про нього споживачам, інформувати про товари і послуги, які ви пропонуєте. Бо той, хто знає про вас – може стати вашим клієнтом. Той, хто про вас не знає – стане клієнтом ваших розрекламованих конкурентів.
Що ми пропонуємо?
Ми пропонуємо вам дієву і помірну в ціні рекламу на транспорті підприємства «Електротранс», і вибір зручного саме для вас способу рекламування ваших товарів і послуг.
Зовнішня реклама на тролейбусах і автобусах
Тролейбус або автобус, оформлений зовнішньою рекламою у корпоративному стилі вашого бізнесу, з виразною, добре помітною навіть здалеку інформацією про ваші товари або послуги – то рухомий інформатор ваших майбутніх клієнтів про ту користь і переваги, якими вони можуть скористатись, ставши вашим клієнтом. Протяжність тролейбусної мережі у місті Хмельницькому складає 200 кілометрів. Тож кожен, хто проходитиме поряд з тролейбусом/автобусом, який оформлений вашою рекламою, кожен, поруч з ким проїде такий тролейбус, кожен, хто увійде в салон такого тролейбуса – всі ці люди побачать ваші бізнес-пропозиції та матимуть можливість скористатись ними. Таким чином, зовнішня реклама на транспорті охоплює більшу кількість ваших майбутніх клієнтів, бо окрім пасажирів, її бачить ще й величезна кількість пішоходів.