Історія Хмельницького комунального підприємства «ЕЛЕКТРОТРАНС» починає відлік від 24 грудня 1970 року. Саме в цей день у місті Хмельницькому був відкритий перший тролейбусний маршрут: завод «Катіон» – Сілістра.
Новий вид транспорту швидко набув популярності серед хмельничан і гостей міста. Тож до завершення 1971 року кількість тролейбусів, що обслуговували маршрут, зросла до 14 одиниць. Довжина тролейбусної лінії на той час становила біля 30 кілометрів.
Протягом 1972-1980 років стрімко зростала кількість перевезень пасажирів міськими тролейбусами, отже й підприємство зростало також. За цей час була введена в дію друга тягова підстанція, цех технічного обслуговування та ремонтів, адміністративно-побутовий корпус, котельня та теплові мережі, насосна станція, нові тролейбусні лінії. Ремонтні майстерні підприємства були обладнані новими токарними і фрезерними станками. В 1978 році на підприємстві була впроваджена система преміювання, відповідно до результатів, досягнутих працівниками і підрозділами.
Впродовж 1981-1983 років продовжувалось зростання пасажиропотоку, а з ним і планомірне збільшення довжини тролейбусної мережі. В цей час були відкриті нові тролейбусні лінії по вулицях Подільська (тоді – К.Маркса) і Шевченка, та по вулиці Свободи (тоді – Дзержинського). Тоді ж відбулось впровадження коротких тролейбусних маршрутів, побудована столярна дільниця, побутові приміщення, облаштований виїзд з тролейбусного парку. Для працівників підприємства був побудований гуртожиток.
Період 1984-2007 років – два десятиліття, протягом яких у житті підприємства були і періоди зростання, і часи подолання труднощів. Побудовані нові тролейбусні лінії до мікрорайонів Гречани, Озерна, Дубове, Ракове, продовжено маршрут до вулиці Довженка. За ці два десятиліття чисельність рухомого складу тролейбусів зросла до 102 машин, загальна довжина контактної мережі збільшилась до 96,6 кілометрів. Завдяки продуманій організації роботи кожного підрозділу, вмілому, грамотному керівництву, КП «Електротранс» вдалось успішно подолати кризові періоди, які тривали в 90-х роках.
Часи новітньої історії підприємства – від 2008 року і до сьогоднішніх днів. Це часи нових завдань, що стоять перед підприємством.
У 2019 році КП «Електротранс» придбало 5 тролейбусів на автономному ходу. Тепер, коли виникають перебої з електропостачання, завдяки цим тролейбусам обслуговування пасажирів продовжується.
Від 2021 року значно зросла частка автобусів в загальних обсягах пасажирських перевезень, що здійснює підприємство. Автобуси обслуговують 7 маршрутів, для цього використовується 21 автобус. Також додаткові автобуси використовуються для перевезень містом в разі виникнення перебоїв з електропостачанням.
На початок 2024 року підприємство обслуговує 26 тролейбусних маршрутів, на які щодня в робочі дні виходить 68 тролейбусів. Поступово здійснюються ремонти контактної тролейбусної мережі, відбулось і зростання її довжини. На початок 2024 року довжина контактної мережі становить 199,8 кілометрів.
Таким чином, КП «Електротранс», використовуючи як тролейбуси, так і автобуси, здійснює переважну більшість міських пасажирських перевезень.
В період від 2016 до 2023 року було придбано 32 тролейбуси. У 2024 році планується придбання ще 42 нових тролейбусів. Для оновлення тролейбусного парку залучаються власні кошти підприємства, кошти міського бюджету, а також кошти та консультаційна підтримка міжнародних організацій – Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), «EGIS», «A+S Consult GmbH» та інших.
В 2021 році на підприємстві успішно впроваджена і діє система безготівкової оплати проїздів, автобуси і тролейбуси підприємства обладнані спеціальними пристроями для прийому безготівкової оплати – валідаторами.
Розвивається Хмельницький, а з ним розвивається і КП «Електротранс».